Produkter

For at overkomme det problem, det er at bygge rigtige løsninger på SharePoint Online og ikke bare sites, lister og dokumentbiblioteker, har vi udviklet en omfattende værktøjskasse, som vi kalder Wenited HUB.

Med udgangspunkt i Wenited HUB har vi bygget vores populære CRM løsning GOSELL CRM. Her har vi udviklet en web app som fokuserer på den kørende sælgers behov, og bundet det hele sammen bagved med en løsning bygget med Wenited HUB – her bliver data forbundet med SharePoint og forretningssystemerne.

Uniconta

Som Uniconta-partner tilbyder Wenited omfattende end-to-end-tjenester. Vores ekspertise spænder fra grundig planlægning og problemfri integrationer med forretningssystemer til effektiv implementering og præcis datakonvertering, hvilket sikrer, at din virksomhed opererer gnidningsløst og effektivt.

Wenited HUB

Din nøgle til effektive, datadrevne løsninger.

Forestil dig en verden, hvor du kan skabe komplekse, datadrevne løsninger på SharePoint Online hurtigere end nogensinde før. Det er præcis, hvad Wenited HUB tilbyder.

Wenited HUB er en fleksibel webdel til SharePoint Online, designet til at accelerere udviklingen af datadrevne løsninger. Det fungerer som et dashboard, hvor du kan oprette konfigurerbare Cards forbundet direkte til data i SharePoint eller andre systemer via Azure.

Wenited HUB gør det muligt at udvikle løsninger, der normalt ville kræve kodning. Hvis du har behov for at implementere systemer til datahåndtering, processtyring eller dokumentation, kan du designe disse direkte i Wenited HUB.

Wenited HUB er det ideelle værktøj for IT-afdelinger. Med Wenited HUB kan du implementere alt fra små ad hoc løsninger til store datadrevne løsninger hurtigere og mere effektivt end nogensinde før. Lad os hjælpe dig med at realisere dit potentiale med Wenited HUB.

GOSELL CRM

GOSELL CRM er et lettere mere målrettet Customer Relationship Management (CRM) løsning, der skal bruges, når det ikke er nødvendigt med større og mere komplekse CRM-systemer. I stedet for at købe et stort system og bruge tid og penge på nedskalering af funktioner, leverer vores GOSELL CRM kun den nødvendige mængde information.

En del af leverancen består i, at integrere til forretningens eksisterende systemer, så alle de informationer, der er relevante for den kørende sælger, og opfølgning på salgsarbejdet, er direkte tilgængelige.